esmaspäev, 22. september 2008

"Lumivalgeke ja seitse pöialpoissi" Estonia teatris.

Eile käisime Tallinnas, Estonia teatris balletti vaatamas. Etendus oli imeilus ning meeldis kõigile. Ka kaasas käinud poistele. Lavakujundus, kostüümid, muusika ja tants - kõik see kokku oli tõesti muinasjutuline!

Merili:
Minu meelest tantsisid nad kõik väga hästi.Minu lemmik tegelane oli pöialpoiss Ninatark.Ta tantsis üllatavalt hästi!

Kirsika:
mulle meeldis see koht kus nad tantsisid ja minu lemmik näitleja oli lumivalgeke ja muusika mulle meeldis ka ja kõige naljakam tegelane oli õnneseen!

Gerta:
mulle meeldisid pöialpoisid ja lumivalgeke,kuningannna nad olid üpris lahe mulle väga väga meeldis.

Teresa:
Mulle meeldis väga Lumivalgeke ja kindlasti kuninganna.Pöialpoisid olid ka toredad,pöialpoistest oli õnneseen hästi tore.



Elisabeth:
mulle meeldisid koige rohkem lumivalgeke,pöialpoisid ja kuri nõid.
seal olid väga lahedad efektid ja kõige lahedam oli peegel.see
toimus Estonias,soovitan sinna minna.

Lisenn
mulle meeldis väga kuri nõid ja väike pöialpoiss.

Kommentaare ei ole: