esmaspäev, 12. oktoober 2009

REIS TARTUSSE JA TÕRAVERRE

Kui me Tartusse jõudsime, läksime kõigepealt ülikooli kohvikusse ja sõime seal. Peale maitsvat lõunasööki läksime Vanemuisesse ,,Dektetiiv Lottet'' vaatama. Mulle meeldisid kõige rohkem Lotte, Bruno ja kõik laulud. Peale seda läksime Tõravere obsevatoorimisse. Kõigepealt näidati meile kivipilti, millel on tähtkujud. Seejärel näidati meile vaatetorni, kus oli väga suur teleskoop. Mulle meeldis see reis TÄIEGA!!
Merili

tere minu nimi on Kirsika.Laupäev oli minu jaoks lahe sellepärast et tavaliselt ma niimoodi reisil ei käi.Kui me jõudsime tartusse siis me läksime ülikooli kohvikusse ja siis seal ma sain toidu eelviimasena kätte ja pidin niikaua ootama.Peale ülikooli kohvikut läksime me Lottet vaatama.Lottet vaadates hakkas mul naljakas sest et Lotte detektiiv ja Bruno oli ka naljakas sest et ta koguaeg ütles miks ma kohe sellepeale ei tulnud kui Lotte mütles midagi.Kõige naljakam oli nendest tegelastest jänes ja jääkaru.Peale Lottet läksime me tõraverre ja seal oli teleskoop,meteoriit ja mitmesuguseid lahedaid asju.Seal me veel vaatasime kuidas päike loojub ja tõuseb ja ööd vaatasime ka ja nägime kus on öösel jupiter,marss,pluuto,neptuun ja kuu.Pärast kui päev sai läbi siis oli mul nii hea tunne sest nii hea päev oli.Mulle meeldis see päev väga.
Kirsika

Kommentaare ei ole: