esmaspäev, 9. märts 2009

Siil Felix teeb bändi

Tere!
Reedel käisime kontserdimajas vaatamas etendust ,,Siil Felix teeb bändi''. Etendus oli tore ja näitlejad näitlesid ka väga-väga hästi. Laval olid ka klaver, trummid ja kaks kitarri. Neid mängisid teised inimesed, aga samal ajal imiteerisid näitlejad mängu kitarride, klaveri ja trummiga. Kõik tundus nii tõeline ja näitlejad laulsid ja tantsisid ka toredalt. Kostüümid olid ka väga lahedad. Mulle meeldis etendus väga!
Teresa

Mulle meeldis kõige rohkem see koht kui nad seda porgandit kokku panid , ja kuid nad oma bändile nime mõtlesid. Kõige rohkem meeldis mulle siil Felix .
Marie

Mulle meeldis siil Felix!
Merlin

Siil Felix oli bändi tegemisse väga kiindunud. Kõige rohkem meeldis koer, sest ta mängis klaverit (nagu minagi) ja oli väga armas!:D
Merili

Mulle meeldis see etendus väga. Sellepärast,et me nägime esimest korda kontsert etendust(vähemalt mina). See oli huvitavam selle poolest seal oli tehtud kõik niimoodi ,et kontsert oli pandud kokku etendusega. Igatahes mulle meeldis :d DX
Karl

Mulle meeldis kõige rohkem koer ja jäne , sest nad olid vahvad eriti, kui jänesel läks mi noot ära.
Mulle meeldis see edendus väga!
Karmen

Kommentaare ei ole: