teisipäev, 22. september 2009

Meie luuletused

"Unistus külmal õhtul"

Kaelas on mul sall,
nimi on mul Mall.

Külmunud on jalad,
kui mulle teed Sa valad.

Veel külmem koht on Soome,
Koos sooja teede joome.

Oraval on juba kogutud talvevarud,
seda ründavad nüüd karud.

Kui rünnata mind tahab pull,
on tuju mul juba täitsa null.

Õnneks paistab kodupark,
muidu mul oleks juba kark.

Merili

Muusika

Muusika on see, mis vaja,
kõlab nagu nutukaja.
Selleta ei ole elu,
laulab iga lapse lelu.
Igaühel laul on suus,
iga päev mul laul on uus.
Kui ei ole lauluisu
ära lelu katki kisu.

Elisabeth


Kiisu ja Liisu


Elas kord üks Kiisu
ja tema sõber Liisu.
Koos nad olid terve päeva,
koos nad unematit näevad.
Elavad nad Eestimaal,
täpsemalt ka Pärnumaal.
Nad on nagu kaksikud,
lahedad ja lapsikud.

Kristiine ja Lisenn

Elas kord üks tall
kel oli kaelas sall,
tal olid pikad jalad
ja sama pikad palad.

Tall uhkustas hobuse ees:
"Mul on ilus sall,
aga sul ainult tühine tall!"

See tall oli edev,
edev nagu kõige pikem redel.
Tallekese pea oli niisama tark
kui üks tulehark.

Teresa, Killu

Kommentaare ei ole: