laupäev, 20. märts 2010

Luuletamisvõistlusest

Neljapäeval, teel Tallinnasse, võtsime meiegi osa ülelinnalisest luuletamisvõistlusest.
Siin on 3 luuletust, mis meie klassi esindama läksid:

MA MÕTLEN ET...

Ma mõtlen, et mis tulevikus saab?
Kas kosmonaudid leiavad veel mitu-mitu maad?
Kas inimestel täis saab hing,
et must on jälle nende teisikutel ilus king?

Kas tulnukad vallutavad meie kauni maa?
Või meie hoopis vallutame nende kuninga?
Kas loodus ikka ilusaks jääb,
või metsade asemele tulevad suured prügimäed?

Tamur

MINU KODU

Minu kodu on soojust täis,
see asub planeedil Maa.
Planeet Maa on inimesi täis,
kuid kõiki ma tunda ei saa.

Kodu pole ainult koht, kus on köök,
kus iga päev laual on soe söök,
kodu on see, kus olla on hea,
kodu poole ka rändur oma sammud seab.

Merili

MA MÕTLEN ET...

Ma mõtlen, et võiks olla mäed
Eestimaal ja orud suured,
kanjoneid ei ole vaja,
kärestikud kuluks ära.

Mõtlematult olen öelnud, et
Eestimaa on igav maa.
Tegelikult nüüd ma arvan -
vahet pole midagi,
sest minu soontes voolab Eesti ka.

Taavi

Kommentaare ei ole: